divendres, 15 d’octubre del 2010

Un petit raconet en el Parnàs


Caricatura meva feta per Àgueda Climent.

La setmana passada vaig rebre una carta de l’AELC (Associació d’Escriptors en Llengua Catalana) per informar-me que quedava formalitzada la meva inscripció com a sòcia de l’entitat.
Avui he anat a fer-me les fotografies per al carnet de sòcia, després he escrit una breu carta a l’AELC i ho he ficat tot dins d’un sobre que aquest migdia tiraré a qualsevol bústia. M’he mirat a l’espill i la línia dels llavis no podia evitar dibuixar un mig somriure. Estic molt contenta que els déus m’hagen reservat un petit raconet al Parnàs.
En breu (sé segur que aquest mes) sortirà al mercat la meva primera novel·la: Lina Panxolina i el quadern màgic; ahir vaig anar a la Universitat de Valencia per arreplegar el xec corresponent al Premi de Creació literària Bancaixa-Universitat de Valencia de narrativa pel conte Temps d'oliva; pel maig sortirà la novel·la erótica escrita a 4 mans amb el meu home Francesc Mompó: Somiant amb Aleixa... Tinc projectes encetats, moltíssima il·lusió de fer coses i algun acte a la vista que ja aniré comunicant.

9 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Felicitats per les activitats literàries que tens entre mans...molta sort.
Molt maca la caricatura...però costarà molt de millorar el natural.

marta (volar de nit) ha dit...

Felicitats per tot! No m'estranya que estiguis molt contenta. Tot plegat és una passada.

Carme Rosanas ha dit...

Doncs, crec que em toca, donar-te 4 enhorabones... una per a cada cosa. Sí que esperem que ens tinguis informats dels teus projectes.

I la teva germaneta t'ha fet una caricatura molt maca, has quedat guapíssima!

ramon ha dit...

Felicitats MERCE.

Pilar ha dit...

Felicitats pel que has aconseguit i pel que aconseguiràs!

noves llunes ha dit...

Això és el més important en un/una escriptor/ora: La il·lusió!
L'enhorabona, Mercè.

Albanta ha dit...

Moltíssima sort en tots els projectes presents i els futurs. Et seguirem!!
FELICITATS!!

La Senyoreta Reykjavík ha dit...

Enhorabona Mercè! Tens per a estar ben contenta i il.lusionada. Molta sort amb tot! :)

Calpurni ha dit...

Enhorabona ESCRIPTORA!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...