dimarts, 19 d’octubre del 2010

Lina Panxolina i el quadern màgic



Ahir en les notícies parlaren d'una plaga de libèl·lules a Alacant, la ciutat de la llum... Des que vaig escriure la meva primera novel·la aquest animaló s'ha convertit en un símbol de la sort per a mi (si la llegiu ja sabreu perquè). De seguida vaig pensar que aviat tindria la novel·la a les mans. I així va ser, l'editora em telefonà de vesprada per dir-me que ja estava i que passara per arreplegar-la. Lina Panxolina i el quadern màgic ja està a les llibreries!

És una novel·la infantil il·lustrada per a un públic a partir de 8 anys, publicada per l'Editorial Bullent en la col·lecció Estrella de mar.
Us en faré cinc cèntims:

Lina és una xiqueta intel·ligent, observadora i amant de la fantasia; però també es tímida, un tant solitària i li costa relacionar-se en el col·le. Fa un tems que està trista perquè els companys se li burlen a causa de la seua panxa rodanxona que contrasta amb eixos braços tan esprimatxats i eixes cames tan llarguerudes. Un bon dia un personatge envoltat d'un halo de misteri li donarà un quadern màgic: tot allò que dibuixe es farà realitat. Us imagineu les possibilitats?
Ens divertirem força amb els éssers increïbles i els móns fantàstics que imaginarà i també amb les malifetes que té reservades per als qui s'han burlat d'ella. Però hi ha més, molt més, Lina també ens ensenyarà moltes coses, encara que ella necessitarà tota una novel·la per aprendre-les: a acceptar-nos tal i com són, a normalitzar el tema de les burles a l'aula, a imposar-nos a les pròpies carències, a gaudir en el col·legi i, perquè no, a deixar oberta sempre la finestra dels somnis i de la fantasia.

Web Editorial Bullent: www.bullent.net
Blog Editorial Bullent: www.bullent.blogspot.com

8 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Ja se que els puc regalar als meus fills de 9 i 11 anys.....
Felicitats per aconseguir-ho, ha de ser un plaer veure les teves lletres a les llibreries.

Carme Rosanas ha dit...

Quin goig que fa! fa ganes de comprar-lo, els meus néts són petits, però els llibres es guarden bé... ja el tindrem quan arribi l'hora de regalar-lo.

Felicitats!

Mercè ha dit...

Garbi, Carme, moltíssimes gràcies.
Una abraçada.

Sergi ha dit...

Però quina família! Hi ha gent lectora que s'omple la casa de llibres i al final no hi caben. Però en el vostre cas seran llibres propis! Enhorabona!

Pep Castellano ha dit...

L'enhorabona, Mercè. Estic segur, per la pinta que fa, que també deu fer molt bona olor.
Una abraçada

Mercè ha dit...

Xexu, una bona llibreria sí que tenim a casa, de llibres nostres també hi ha, però són els menys.

Pep, com que tu havies dit que els llibres de Bullent tenien una flaire especial, a banda d'acariciar-lo, abraçar-lo i palpar-lo sense parar, també el vaig olorar. I sí vaig notar que olorava especial (potser perquè és el meu primer llibre).

MOLTES GRÀCIES

Brian ha dit...

Feliictats!
Un altre llibre per a la carta dels Reis Mags :)

Salvador Blanco. Técnico Senderos FEDME ha dit...

Vaig aquesta vesprada a buscar-lo.

Enhorabona. A la pròxima fira del llibre ja ens el dedicaràs.

Salva.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...