diumenge, 10 d’octubre del 2010

9 d'octubre a Alcoi. Vídeos de Xavi Castillo i Carles Cortés


Ahir dia 9 d'octubre, diada dels valencians i també dia dels enamorats, compràrem una safateta de dolcets de massapà (Piruleta i Tronador) a la mítica pastisseria El Túnel d'Alcoi. Després donàrem un tomb per les paradetes de llibres, d'artesania i de productes gastronòmics que havien muntat al parc de la Glorieta, on vam adquirir el mocador que ens faltava per a tenir la Mocadorà completa.
Donà la casualitat que l'escriptor Carles Cortés estava signant exemplars de la seua última novel·la: Sara, la dona sense atributs (Premi de Literatura Eròtica la Vall d'Albaida 2009). Dimecres havia estat fent la presentació ací a Alcoi, jo no podia anar però li ho vaig dir a ma mare que ho fera, però finalment no va poder anar. Saludàrem Carles, i li vaig regalar la novel·la a ma mare -dedicada per l'autor, és clar.Avui hem trobat uns vídeos de la presentació de Sara, la dona sense atributs a Alcoi, on Xavi Castillo feia de "presentador". Els següents vídeos ho diuen tot:





5 comentaris:

Anònim ha dit...

HOLA:HE LLEGIT "SARA" ES UN LLIBRE ENTENDRIDOR,PERO A MI HAN VA RECORDAR UNA HISTORIA D' UNA MENDICANT CREMADA VIVA DINS UN CAIXER A BARCELONA,ERA UNA DONA QUE TAMBE VA DEIXAR LA SEVA VIDA ORGANITZADA,AMB MARIT I FILLA PER AMOR....CELEBRO LA BONA DIADA QUE VAS DISFRUTAR
JUGANT AMB BARCELONA

Garbí24 ha dit...

Un llibre que encara tinc per llegir però que fa temps que hem pica la curiositat.
Bona festa Valenciana

marta (volar de nit) ha dit...

El llibre em va semblar boníssim i molt addictiu. No he pogut sentir els videos però no sé si és culpa dels altavaeus del meu ordinador. Bona diada d'ahir. No sabia que també celebràveu el dia dels enamorats.
Salut!

dimoni de xiquet ha dit...

Hola mercè:
Et torne la visita que has fet al meu bloc.A mes com veig que el teu bloc es molt xulo el posse a la llista dels meus blocs favorits.
Diria que conec la teva bonica cara pero no estic massa segur.En tot cas es veiem en aquest meravellos mon dels blocs.
besadetes
dimoni
pd, ah el llibre de cortes es el millor que he llegit en els darrers temps, molt recomanable.

Albanta ha dit...

Estos dies, la Joana de "Llum de dona" ens ha recomanat el llibre de Carles Cortés, "Sara"
Lectura obligada!!
He deixat algo per tu al meu blog, si vols passar-te a arreplegar-ho...
Besets des del Sud

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...