dimecres, 14 d’octubre del 2009

130è Joc literari Tibau

El 130è joc literari que proposa Tibau es què contem la història d'aquest animalot amb 100-200 paraules. Bé, ací va la meva proposta:

Sí, Cacati ha marxat. Fa set dies que ens castiga amb l’absència més feixuga: la seva.
Ella sola emplenava de llum i de color les nits al local del carrer Sant Pere. Majestuosa i exquisida rebia als clients que gosaven visitar-nos un o dos cops per setmana. Jo sabia que hi acudien només per veure-la a ella, tanmateix m’hi conformava. Ens seduïa amb la seva veu i aquell vestit de plomes verdes –com l’esperança que tots buscaven allí.
Algunes nits, mentre es desfeia de les ombres i del seu vestit de plomes, la trobava plorant. Jo li feia carantoines i ella em parlava de la bellesa dels cignes. En realitat mai no li vaig fer massa cas. Estava convençut que només eren pensaments fugissers... Però llavors un dia se’m féu fugissera. Arrancà el vol i s’allunyà del local i del carrer Sant Pere; del verd i de la nit; de la veu i de la dansa; de tots... i especialment de mi.
Diuen –em diuen– que de tard en tard s’aboca al blau de les aigües on conten que nasqueren elefants de la reflexió d’uns cignes.
Ella em parlava de la bellesa dels cignes, i jo no la vaig escoltar...

6 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

moltes gràcies per la teva participació un cop més

òscar ha dit...

en tibau proposa i dels blogs en surten boniques històries. com la teva.

Ma-Poc ha dit...

M'ha agradat molt la teva història! Quin nivell! Els jocs creatius del Tibau m'agraden...

assumpta ha dit...

Acabo de veure la proposta d'en Tibau i em trobo directament amb el teu.

L'he trobat senzillament fantàstic!M'ha encantat!
Uuufff, Has deixat un nivell força alt, eh?

;)

Josep ha dit...

interessant

M. A. PARERA ha dit...

Entrenyable, m'agradat molt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...