dilluns, 5 d’octubre del 2009

100 POSTS!!!

Aquest és el meu post número 101. Ja he passat la barrera dels 100. Qui anava a dir-ho!
Recorde el dia que vaig obrir aquest blog, una vesprada calorosa de juliol de 2008. En realitat no em veia capaç de dur una seguida i només ho vaig fer per explicar-li a una altra persona, per telèfon, els passos que havia de seguir per fer-se'n un. Però ja veus, el cuquet em picà i l'1 de gener d'aquest mateix any -segurament per allò dels nous propòsits- m'hi vaig enganxar a escriure, sense saber ben bé l'objectiu del blog. I amb el temps li vaig donar títol: Els primers gestos del verd (per un vers de mon pare) i amb el temps la cosa creixia i començava a tenir un poc de sentit...
És bonic saber que hi ha gent repartida per tot el país que em llig, i a aquests -tant els que deixen comentaris com els que lligen en silenci- vull donar-los les gràcies, perquè sense ells no tindria massa sentit escriure.
Doncs això, moltes mercès a tots i a totes, i d'aquest pastisset virtual que sapieu que us correspon un trosset.

13 comentaris:

Comtessa d´Angeville ha dit...

Moltes felicitats i centenars més de posts!!!

Clidice ha dit...

Felicitats! :)

Trellat ha dit...

Felicitats i continua així!

Garbí24 ha dit...

Felicitats i cap als dos cents

rebaixes ha dit...

Venga, noia, a seguir i a emular al més valent Et diré, per que et serveixi de consol, que n'he vist molts que s'han quedat en el camí, per que quan un comença l'eufòria fa sola els posts o pàgines, després com en tot ve la defallida...Aixeca't quan et passi. I aferra't a l'impossible.
Jo tinc 78 anys, vaig començar el 21 de març del 08... Porto actualment ni ho sé, me'n vaig al 1000, si mil entrades en diversos blocs i ara estic començant en una WEB... Jo tinc temps, i no vull demostrar-te orgull, al contrari, donar-te forces per seguir. Et vaig posaren la meva llista i confesso que t'he llegit poc,però en cada entrada teva almenys llegeixo aquell trocet... Es molt difícil seguir tots els blogs que se'ns presenten al davant. Prenc un trosset d'aquest pastís i celebro el teu goig. Felicitats i endavant. Anton.

òscar ha dit...

moltíssimes felicitats, mercè.

superar una xifra tan rodona com els cent mereix ... altres cent posts més! (i a anar seguint)

miquel ha dit...

Moltes felicitats, Mercè!
Endavant!

Francesc Mompó ha dit...

Moltes felicitats Mercè.

kweilan ha dit...

Felicitats, Mercè!!!

Anònim ha dit...

Josep (Benaguasil).

Fa poc que et segueixc, però si alguna cossa reconec és quan algú té alguna cossa a dir i ho escriu bé. Un blog necessita dedicació i bones idees. Tu ho reuneixes això.
Salutacions i felicitats des del Camp de Túria.

Agnès Setrill. ha dit...

Mmm. Amb lo llèpola que sóc jo!
Gràcies pel pastisset!
FELICITATS MACA!

Sílvia Tarragó Castrillón ha dit...

Per molts anys! I felicitats pel títol triat, m'agrada molt.

GAIA ha dit...

Doncs, felicitats!
Un amic meu em va ficar en aquest món dels blogs i la veritat és que no pensava que arribaria a l'any com he arribat. Al final, enganxa molt, et diverteixes, et fas una imatge, a través de blogs personals, d'aquí hi ha darrera, t'assabentes de coses, opines, desconnectes, millor passar una estona enganxada al blog que a la televisió...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...