diumenge, 22 de març del 2009

Inicis amb l'escriptura


M'agrada quedar-me absorta davant la biblioteca del pis de L'Albereda. És curiós sembla que sempre hi haja nous llibres, i la realitat és que sempre han estat allí. Potser és un mateix que creix i descobreix noves obres i nous autors. Però aquesta vegada he rescatat un conte que vaig escriure amb catorze anys i que guanyà el premi de narrativa de l'institut. Recorde que no vaig arreplegar el premi el dia de l'acte i que tampoc no vaig posar títol al conte. Quen es publicà al periòdic de l'institut aparegué com: Sense títol, de Mercè Climent.
Ara trobe moltíssimes errades i coses que canviaria, però és bonic recordar com naixia en mi l'amor per les lletres. Bé, ho he passat al word i he decidit penjar-ho al blog.
És un fragment de mi.

5 comentaris:

zel ha dit...

Uix, he tardat a llegir-ho, eh? però m'ha agradat! Sóc nova a casa teva i benvinguda a casa meva, sempre agrada molt trobar un nou racó! Petons!

Àgueda ha dit...

Hola Mercediues:

És molt bonic el teu relat "Sense títol" (hehehe).

Molts besets!!!

Mercè ha dit...

Benvinguda a casa meva Zel. Com tu dius, sempre és agradable trobar nous racons.
Anem llegint-nos, doncs.
Salutacions.

Salva Piqueras ha dit...

M'ha encantat. Encantat de llegir-te per primer cop.

Vés preparant cafè, que tornaré.

Mercè ha dit...

Sempre és agradable tenir lectors nous.
Benvingut!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...