diumenge, 10 de març del 2013

SOMIANT AMB ALEIXA A MURO


 


A novembre vaig anunciar que faria la darrera presentació de la novel·la Somiant amb Aleixa al Centre Ovidi Montllor d’Alcoi. Però quan Àlex Llopis, regidor de cultura i tradicions de Muro, em convidà a parlar del llibre en els Dijous Literaris que s’hi organitzen, no vaig poder dir que no. Ans al contrari, per a mi presentar a Muro, el poble dels avis, del pare, de la infantesa... tenia un valor afegit molt gran.

Així que dijous passat a les vuit i mitja em vaig seure davant d’un grapat de murers per parlar una mica d’erotisme, de la dolça condemna de ser escriptora, de la creació del llibre, d’algunes anècdotes que hi amaga... Molt ben acompanyada per Àlex Llopis que obrí l’acte i em féu desaparèixer amb les seves paraules tots els nervis que se m’havien instal·lat a l’estómac; i per Sergi Silvestre, un jove murer, historiador, amant de la cultura, que em féu una presentació meravellosa, on començà fent un recorregut per la història de l’erotisme en la nostra literatura per acabar fent una dissecció perfecta del meu llibre. També em posà un nus a la gola quan em sorprengué recitant uns versos eròtics del murer que més m’estime: Fullana, el pare. Després vaig dedicar el llibre a qui el va voler adquirir.
Una vetllada perfecta que acabà amb un soparet excel·lent regat amb vi de la terreta. Gràcies Àlex, gràcies Sergi, gràcies Muro.
 
Potser aquesta haja estat la darrera presentació d'aquesta novel·la que m'ha donat tantes alegries, però per si de cas ho deixaré en què és la penúltima. Aviat tindré als braços una nova criatura: Marc i el poder sobre el temps (Onada, 2013), ambientada, veus quines coses, en Muro, i serà aquesta la que requerirà totes les meves atencions.

1 comentari:

Elfreelang ha dit...

Esteu molt guapos! eeep llibre nou! a veure si me'l firo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...