dijous, 13 de setembre del 2012

LLADRES!


 

 
Ahir vaig a BANKIA perquè m'explicaren perquè s'han embutxacat 23 euros pel morro. Resposta: 6 euros trimestral per manteniment de la targeta i 17 euros anuals per manteniment del compte. I jo pense: hi ha dret a d'açò? Ells fan el que els plau amb els meus -nostres- diners, quan tenen beneficis no reparteixen, quan necessiten calès l'Estat els en dóna... Manteniment de targeta? La targeta la duc jo en la cartera, no veig que ningú li traga la pols. Manteniment del compte? A hores d'hara havien de pagar per mantenir els nostres diners en el seu banc. Lladres!

2 comentaris:

Lluís Bosch ha dit...

Jo vaig deixar un compte de La Caixa amb 1 euro per no fer el tràmit de cancel·lar-la, i un temps després em van reclamar el deute per les comissions de manteniment i etc. El millor del cas és que tot és perfectament legal: i qui fa les lleis no són els bancs, sinó aquests polítics tan interessats en el nostre futur i benestar, a qui nosaltres votem.

Jordi ha dit...

#Facepalm

Foto molt ben trobada per representar la teua visita a Bankia!


Són uns pocasses vergonyes, i el pitjor no és que ho faça només Bankia sinó també la Caixa, Sa Nostra, Banca March, Catalunya Caixa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...