dilluns, 9 de gener del 2012

Qüestionari per a omplir el temps lliure




Fa una setmana em feren un breu qüestionari per al suplement d'oci i temps lliure Pericana d'Alcoi. Us anime a contestar aquestes mateixes preguntes (de manera breu) i que les pengeu al vostre blog, així anem coneixent-nos una miqueta més i engrandint les possibilitats per a gaudir del nostre temps lliure.

1. Quina pel·lícula ens recomanes per a vore en casa en un cap de setmana de pluja?
Per a una vesprada llarga de pluja: Lawrence d'Aràbia, de David Lean.

2. I quin llibre ens aconselles?
Un parell: un de relats màgics “Fronteres de vidre” de Francesc Mompó i una novel·la eròtica “A foc lent” de Ramon Guillem.

3. A quin restaurant ens duries a dinar i per què?
Restaurant Ca Pau de l’Olleria (la Vall d’Albaida), on es poden menjar i degustar els millors arrossos valencians.

4. La teua copa preferida? I en quin bar?
Un gintònic, al Café Lisboa de València, just darrere de La Llotja.

5. Recomana'ns un espectacle que es faça damunt d'un escenari (tant se val si és teatre, dança o concert de música)
Per les dates que són recomanaria anar a veure el Betlem de Tirisiti (no cal tenir xiquets menuts per a fer-ho).

6. I quina és l'escapada de cap de setmana que no haurie'm de perdre's?
A Otos (la Vall d’Albaida) per conèixer la ruta dels rellotges de sol, per dormir a l’hotel rural Ca les senyoretes que dirigeix la família de l’escriptor Joan Olivares.

3 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Quina bona idea... m'hi apunto!

AlfredRussel ha dit...

jo també trobe que és bona idea. Vaig pensant-m'ho i m'hi apunte, també.

Emi ha dit...

La proposta ha fet gràcia
Aci les meues respostes

Salutacions!

http://elverdesmesqueuncolor.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...