dilluns, 24 d’octubre del 2011

1r PREMI A LA MILLOR ENTRADA



Fa uns mesos el Ramon del blog Una imatge i mil paraules organitzava la 2a edició del Premi a la millor entrada feta en un blog. Aquest concurs ens ha permés als participants, un any més, salvar de l'oblit alguns dels nostres posts i conèixer d'altres blogaires. És cert que aquesta segona edició no ha tingut la resposta de l'anterior, però 25 escrits no està gens malament.

Fa uns minuts m'he assabentat que el post que vaig publicar el passat 9 de març de 2010 (Àgata, ulls de gata) ha estat guardonat amb el primer premi, i no puc estar-me de donar les gràcies a tots aquells que m'heu votat i de bell nou, a l'organitzador. Ací podeu veure tots els resultats.

8 comentaris:

Bullent ha dit...

Enhorabona, Mercè!

Carme Rosanas ha dit...

ostres! Repeteixes!

Enhorabona! És un premi ben merescut!

Una abraçada.

Anònim ha dit...

Enhorabona, i pel que veig ja porten dos anys seguits. La primera vegada no em vaig assabentar del premi, però ara sí. I fins i tot vaig votar aquesta entrada teua. S'ho mereixia

Garbí24 ha dit...

ara a per el hat trick.........felicitats!!!!

Mercè ha dit...

Moltes gràcies, amics.
Una abraçada.

Quadern de mots ha dit...

felicitats!!

Elfreelang ha dit...

Moltes felicitats!!!

M. Roser ha dit...

Un premi sempre és agradable de rebre,
jo no el coneixia. Moltes felicitats i que en gaudeixis molt.
Petons,
M. Roser

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...