dissabte, 14 de maig del 2011

XERRADA AL COL·LEGI VICENT RIUS DE CANALS


Dijous passat vaig fer una visita als alumnes de 3r del col·legi Vicent Rius de Canals per xarrar un poc al voltant de la novel·la Lina Panxolina i el quadern màgic que havien llegit durant el primer trimestre del curs. Van estar encantadors i molt participatius. A estes edats tots volen explicar les seues experiències i mostrar tot allò de què són capaços. A mi m’agrada parlar un poc de com nasqué el personatge i el món que l’envolta i de com, a poc a poc, la història de Lina es bastí amb paraules i dibuixos. Prompte els vaig deixar que em feren preguntes i quan no veia cap braç en alt els les feia jo: que buscaren idees per a una segona part del llibre, que em parlaren del que havien après, si pensaven que Lina era roïna, que què farien ells si tingueren un quadern màgic... Els últims minuts els vaig aprofitar per dedicar-los el llibre i a fer-me fotos amb ells. Jo també vaig tornar a casa amb un quadern màgic, el que ells m’havien fet amb dibuixos, contes, preguntes i opinions relacionats amb el llibre.

Només em queda agrair a la tutora del grup, Lorena Cayuela, el matí tan agradable que vaig passar amb els seus alumnes.

Alguns dels seus dibuixets i opinions:


1 comentari:

Dolors Jimeno ha dit...

Mercè, com és de reconfortant tenir eixos encontres!
D.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...