dimarts, 4 de maig del 2010

FIRA DEL LLIBRE DE VALÈNCIA

Des que vaig venir a València, fa ja deu anys, no he faltat mai a la Fira del Llibre que se celebra als Jardins de Vivers. És molt agradable passejar per les casetes i endinsar-se en el món màgic dels llibres. Ara, he de dir que els últims anys són encara més especials, perquè Sento, perfecte amfitrió d’ Els llibres de Sento (aquest any ocupava les casetes 46 i 47) ens convida a la seva cabanyeta feta de fusta i de llibres. I de bona companyia, alegria, somriures, converses...
La Fira del llibre d’aquest any, que arribava a la seva 41 edició, començà el 20 d’abril i tancà les seves portes diumenge passat. Jo he anat tres dies, he conegut molta gent relacionada amb el món de les lletres; he comprat llibres i me n’han regalat; he compartit vi i menges amb bons amics i he gaudit amb un parell d’actes organitzats: la presentació de Contes i poemes que vénen de Mèxic (ja vaig fer una entrada) i la lectura de contes dels escriptors Francesc Company, Jordi Sebastià i Xavi Sarrià.
Concretament els nous llibres que emplenaran la prestatgeria de la sala d’estar són:
- Contes i poemes que vénen de Mèxic (diversos autors)
- La cambra insomne, de Ramon Guillem
- L’hivern remot, de Ramon Guillem
- L’òptica tenebrosa, de Francesc Company
- L’amant de la ciutat somniada, d’Enric Tàrrega.
- El secret del mas de la pedra, d'Ivan Carbonell.
- Només per a dones, de Pere Bessó.

Sembla ser que no eren suficients perquè ahir mateix vaig adquirir els tres volums de les Metamorfosis d’Ovidi.
Com que m'agrada atrapar records amb la càmera, ací van uns pocs:

5 comentaris:

Clidice ha dit...

sembla que va ser un dia ben bonic, i molt ben acompanyat :)

Garbí24 ha dit...

I deixes la prestageria sense el Blog de relats i pensaments.......premi a la millor entrada...que ara no sé qui va guanyar....penso que una xiqueta de València....
Bona fira

Mercè ha dit...

Uns dies molt agradables, sí.
És cert, el llibre dels contes, no l'havia comptat. I sí, el tinc a la prestatgeria també.
Gràcies per passar-vos per ma casa aquesta vesprada plena de desfici per a mi.

Kudifamily ha dit...

Aix, quina enveja.
Aquí a Figueres el 3 de Maig es fa la Fira del Llibre Vell i d'Ocasió, que no em perdo mai des de fa molts anys (hi anava amb el meu pare des de petita), i aquest any no ha pogut ser pel mal temps... :-(

T'he deixat un regalet a casa... :-)

Bargalloneta ha dit...

Quina sort!!!!!!!!
no us va ploure oi?
aqui per Sant Jordi va ser tremendo!!!
petons

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...