dijous, 23 de juliol del 2009

Coses de nens (IV)


L'altre dia parlava amb la meva germana Àgueda del nou animalet que havia creat la filla. Aquest era el cerdipótamo (a la imatge), meitat porc meitat hipopòtam. Aquesta bestiola es caracteritzava principalment perquè en obrir la boca d'hipopòtam emetia el grunyit d'un porc.

Això em va fer venir a la memòria aquell dia de col·le en què el mestre ens manà fer un dibuix que fóra el resultat de barrejar dos animals i després férem una breu descripció d'ell. Jo veia que els animals es repetien molt: lleons, tigres, gossos, gats... i, és clar, jo volia ser original. La meva creació fou el cisnoso -l'he reproduït des del record-, i tenia el cap d'un ós i el cos d'un cigne. Sí, era molt original, però també coent! L'única cosa que recorde de la descripció era que vivia en el mar i menjava núvols. Més coent encara. Ara, potser afegiria que patia molt de cervicals; com no vaig pensar en què el cisnoso patiria molt.
Us propose crear un zoològic d'espècies empeltades amb els vostres comentaris.
Potser alliberarem traumes infantis.
Continueu gaudint de l'estiuet.

2 comentaris:

assumpta ha dit...

De petits no pensem en el patiment. O si més no, no ho hauríem de fer, aquesta paraula no hi hauria de tenir cabuda.

Bonic el dibuix de la teva neboda, quant anys te?.

I el teu dibuix, je,je, força expresiu.

Clidice ha dit...

jo em vaig quedar aturada al "oso-hormiguero" de l'Eugenio, que allò tenia delicte :) Em recorda molt un joc que fèiem de dibuixar diferents personatges, tallar-los per la meitat i després "casar-los" de forma diferent. Ara se'n vénen llibres d'això :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...