diumenge, 1 d’abril del 2012

Lina Panxolina al Col·legi Ausiàs March d'Aldaia



Dimecres passat vaig tenir un encontre amb els alumnes de 4t de primària del col·legi Ausiàs March d’Aldaia que havien llegit la nove·la Lina Panxolina i el quadern màgic (Ed. Bullent, 2010).
Ja fa algun temps que visite col·legis per parlar de la novel·la, però aquell dia en concret estava neguitosa, com si fóra la primera vegada que em posava davant d’un grup de xiquets. Estic passant un moment personal difícil i portava dies sense dormir bé. Em vaig sincerar amb ells de seguida i abans de parlar del llibre els vaig dir que per a mi era molt especial compartir la vesprada amb ells (igual o més que per a ells que una escriptora els visitara). Després de la presentació d’Anna Eloïna Alfonso, mestra del centre, vaig parlar una miqueta de com sorgí la idea d’aquesta història i com acabà vestida de diumenge. En acabant, ells em feren preguntes que havien preparat al llarg de la setmana. Moltíssimes, de fet no hi hagué temps per a totes, moltes d’elles força interessants i intel·ligents. M’arribava l’escalfor dels xiquets i així va quedar reflectir en moltes dedicatòries que després els vaig fer, a grans trets: ells havien estat el sol en un dia un tan gris per a mi.
Gràcies a tots: mestres, alumnes i direcció per la bona rebuda i haver-me fet passar una estona tan agradable.


Per saber més sobre la novel·la Lina Panxolina i el quadern màgic cliqueu l'enllaç.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...