dissabte, 2 de juliol del 2011

Somiant amb Aleixa a Las Provincias



UNA LOCURA DE SUEÑOS ERÓTICOS CON ALEIXA

Aleixa, una joven de 27 años, busca trabajo de profesora para poder mantener su independencia familiar. El primer sueño erótico es con el jefe de estudios , un fanático religioso que no pone obstáculos a una imaginación picante y extremadamente lujuriosa. Un amigo, un compañero de trabajo, un vendedor... todos desean a Aleixa. Una libreria, un despacho, un probador... no importa el lugar ni el momento. El deseo que ella despierta y el anhelo por su cuerpo haran tambalear los sentimientos propios.

'Somiant amb Aleixa', obra galardonada con el XVII Premi de Literatura Eròtica La Vall d'Albaida, es una obra escrita a cuatro manos con una prosa cuidada y un estilo marcado por la abundancia de detalles en la descripción.

Los autores son Mercè Climent (Alcoi, 1981) ha cursado estudios de Ingeniería Agrónoma y de Filología Hispánica en Valencia. Ha publicado la obra infantil 'Lina Pnaxolina i el quadern màgic' y ha obtendio diversos premios en el género de la narrativa breve.

Francesc Mompó (l'Olleria, 1955) es licenciado en Filosofía y Ciencias de la Educación. Ha participado en libros de homenajes como a Vicent Andrés Estellés y ha publicado diversos poemarios y novelas.

3 comentaris:

. ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
. ha dit...

en primer lloc, el comentari anterior era el mateix que aquest però part del que et preguntava en ell ja m'ho he respost llegint-te (la pregunta era tan banal que em cuida fer vergonya repetir-la, demanava si havies escrit part de "Somiant amb Aleixa")

Com que ja m'ho he respost només vull felicitar-vos tant a tu com en Francesc Mompó per la vostra obra! Tinc moltes ganes de llegir-la i és per això que ara sí que us faig una pregunta: a Barcelona serà bo d'aconseguir? Vull fer-me amb un exemplar ^^ En pocs dies he tingut ja un parell de senyals que em porten al vostre llibre i els senyals hi són per seguir-se.


Salut i l'enhorabona!

Mercè ha dit...

Moltes gràcies, Jordi.
Imagine que si la demanes la llibreria ja farà els contactes amb la distribuidora. Una altra opció és comprar-la per internet a la web de Bromera: http://www.bromera.com/index.php/fitxa-llibre-coleccions/items/somiant-amb-aleixa.html

Una abraçada i que gaudisques de la lectura.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...