dimecres, 6 de gener del 2010

REGAL BLOCAIRE INVISIBLE 2009

Ja és hora de desfer llaços, esgarrar papers i obrir regals!!!

Aquest és per a tu, Assumpta.

Abans que mires en el seu interior, et diré que m'ha encantat conèixer-te des dels teus inicis blocaires, allà pel mes d'agost de 2008 -quan tenies clavada una espineta que no et deixava dormir- i compartir trossets de vida, de records i de pensaments teus (aquells que tu ens deixes veure).

Feliç nit de Reis!

Espere que t'agrade...



I aquest també és per tu. És una felicitació molt personal, tan personal que l'he dibuixada jo. L'homenet és -o intenta representar- un patge típic d'Alcoi. (Ja els hauràs vist al Pessebre Blocaire de Mon). Aquesta nit tan màgica hauran pujat a molts balcons (amb ajuda d'escales) per lliurar els regals als més menuts. Al fons, la silueta del Barranc del Cinc -paisatge emblemàtic també d'Alcoi- abraça le dos xifres màgiques (1+0).

10 comentaris:

assumpta ha dit...

Mercè!
No sé com et puc arribar a donar les gràcies!!!
Creu-me si et dic que en aquest moment estic plorant, d'emoció.
Potser algú es pugui enfadar pel que diré... Però aquest és el regal més bonic que he vist de tots els regals de Blocaire Invisible!

M'ha encantat, bé, és molt i molt més que això!!!
Intentaré a veure si me'l puc baixar, si no, t'agrairé si (com jo tinc posat l'email al perfil) me'l remetis tu.

I tu Mercè, no perdis tampoc mai els teus somnis, que com diu l'Eleanor Roosevelt:
"El futur pertany als qui creuen en la bellesa dels seus somnis".

Gràcies, gràcies, gràcies!!!
Que la màgia et segueixi envoltant aquesta nit i sempre.
Un petonet.
assumpta

Striper ha dit...

Buahhh jo encara no se qui es el meu!!!!

khalina ha dit...

Un regal preciós i emocionant!

Elfreelang ha dit...

fas uns dibuixos xulíssims...quin regal més preciós! i ho has encertat de ple

Alepsi ha dit...

Ostres Mercè!!!

Hem fet un regal, en base, molt semblant!!!

Tret que tu l'has portat amb més elegància al bloc! Jajajajaja! M'ha encantat, l'Assumpta ja en pot estar ben contenta!!!! ;)

Carme Rosanas ha dit...

Preciós, preciós, preciós...

kika ha dit...

que xulo! ai! aquest llibre és el que jo hagués volgut saber fer fa uns dies per a poder regalar al meu blocaire invisible ... a veure si ara n'aprenc! :-)

Mercè ha dit...

Gràcies.
Aquest any ha sigut el meu primer Blocaire Invisible, però ha estat molt divertit tot el procés: donar i rebre pistes, escodrinyar un blog des de principi a fi, pensar en el regal adequat, l'emoció de rebre el teu, descobrir nous blogs... L'any que ve repetiré.
Besets.

Joana ha dit...

Preciós!S'ho mereix l'Assumpta!

Violette ha dit...

M'has deixat sorpresa!! Un regal preciós i molt currat... Que bé!
Ets bona, Mercè!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...