dilluns, 4 de gener del 2010

ÚLTIMES PISTES PER AL BLOCAIRE INVISIBLE

Bé, em pense que el meu Blocaire Invisible ja m'ha enxampat. Tanmateix vaig a sumar 3 pistes més:
  1. La vocal més repetida al seu blog és la "e".
  2. A Freud li haguera encantat visitar eixe lloc.
  3. Ofereix llum i seient a tots els seus lectors.

Ja està claríssim, no? Però per si queda algun dubte afegiré alguns regals que li faria a banda del que ja li tinc preparat.

  1. Un curs intensiu de com tallar un cuixot.
  2. Una infusioneta d'herbes de la Mariola per a l'insomni.
  3. Un bon llibre per a les vesprades de pluja.
  4. I com no m'agraden els nombres imparells (a diferència del meu Blocaire Invisible), afegeix un altre regal: el nostre país somniat.

7 comentaris:

kweilan ha dit...

Què difícils però no em sento identificada. No sóc jo!

Striper ha dit...

A mi em sembla que no ho soc per que la I es repeteix tant com la E

assumpta ha dit...

Si fes la carta als reis... demanaria tots aquests regals que has esmentat!

Ja falta poquet per esbrinar-ho tot!

Que la màgia del B.I. et dugui els millors regals!
=)))

Elfreelang ha dit...

Seré toixa però no caic...

El veí de dalt ha dit...

Això de Freud...! Juàs!

Agnès Setrill. ha dit...

Uiii,uiii, crec que ho he endevinat, hehe!

Agnès Setrill. ha dit...

M'encanta les/els que sabeu jugar de debó a l'amic invisible i deixeu pistes i tot això..! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...