dijous, 18 de juny del 2009

Repte literari

Al bloc de Tibau es proposa un nou repte literari. No sé per què, però aquest cop m'he decidit a participar. Proposava fer un microconte (mínim 60 paraules) i el tema era concretament la imatge que hi apareix. Però ací no acaba la cosa, per a res s'ha d'emprar la lletra i. Encara esteu a temps de participar. Aquest és la meva proposició:

"T’observe recolzada majestuosament a la paret, carregada amb dos basquets d’agradoses menges. Dreta davant meu, com esperant-me, amatent.
Recorde els nostres passejos de tardor per les travesses muntanyenques, a la vora de la mar. Em vénen ganes de notar altra vegada el frec del vent al rostre, l’olor de la sal, l’aroma de la pebrella fresca. Em vénen ganes de tu, de nosaltres dos, tot sols.
El teu esguard, com no, m’enxampa. Em demanes, plena de blau, que t’agafe de bell nou de la mà. Et mors perquè et toque, t’acarone, t’abrace. Em pregues que et traga del costum absolut, monòton. Et promet que tornarem pels vells senderols. Però haurà de ser una altra vesprada. Ara plou. Per res del món vull que el blau es torne rovell, tampoc que les teves passes es tornen lentes. Et vull alegre, esplendorosa, plena de tu".

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo ja ho deia que aquesta xiqueta arribaria lluny (es pronuncia iuni)
A La Pobla hauríem d'haver-li fet un contracte perpetu.
Xe, si no et donen el premi, envia-mos-heu que "això ho paguem moatros"

Bea ha dit...

Impressionant xiqueta!!!!
Açò de ser consort t'està provant tant bé que d'ací no res els papers s'intercanviaran.
Paco, tremola!!!

Jesús M. Tibau ha dit...

moltes gràcie sper la teva participació

Eli ha dit...

Preciòs! M'ha encantat!
:-D

Thera ha dit...

Ei! T'ha quedat molt bonic, i és que m'hi trobo... Preciós! Salut!!

Anònim ha dit...

M'encanta, Mercè. I això que tenies la i capada!
L'enhorabona.
Pep Castellano

Mercè ha dit...

Hola a tots!
Només volia agrair-vos les paraules tan boniquetes que m'haveu deixat en aquest post.
Una abraçada.

Salva Piqueras ha dit...

Oohh!! Molt maco! I això d'haver d'escrire sense utilitzar una vocal... voleu dir que cal??? És com demanar-li a un pintor que no utilitzi el negre, a un cambrer que no serveixi cervesa, a un forne que no vengui croissats... aisshh, no ho acabo de veure... però felicitats pel repte superat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...