dimecres, 30 de maig del 2012

SOMIANT AMB ALEIXA A CALP



El passat dia 18 de maig l'Aleixa jo ens vam passejar per la comarca de la Marina Alta. Va ser a última hora de la vesprada a la Casa de la Cultura Jaume Pastor i Fluixà de Calp i comptà amb un presentador d'excepció: Francesc-Joan Monjo i Dalmau, i també excel·lent amfitrió, tot s'ha de dir. L'acte esigué organitzat per l'Institut d'Estudis Calpins i les Regidories de Cultura i Joventut de l'Ajuntament.
Em vaig trobar molt a gust al Saló Blau, on vaig parlar del gènere eròtic en general, de la gènesi de la novel·la Somiant amb Aleixa, del procés de creació a dues veus i d'altres aspectes importants. Com no, faig fer un tast del llibre llegint un fragment. Per acabar vaig signar exemplars de la novel·la.

1 comentari:

Garbí24 ha dit...

A veure si mica en mica us aneu acostant a Girona......:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...