divendres, 2 de setembre del 2011

10 COSES EXTRAORDINÀRIES QUE L'ESTIU M'HA REGALAT


M'agrada setembre. El cercle s’ha esborrat i torne a estar a l’inici per tornar a dibuixar-lo. Perquè aquest mes és un tornar a començar. Per davant, un any àvid de dies, una nova vida, encara que breu. Però no cal tenir pressa. Que tal si ens deturem a pensar en les coses extraordinàries que l’estiu ens ha regalat. Aquí us deixe la meua llista de 10 coses que han fet d'aquest estiu un estiu inoblidable. Us anime també a fer el vostre decàleg, que podeu penjar al vostre blog o adjuntar als comentaris (no cal que completeu les deu):

1. He recuperat el plaer de passejar per un cementiri, no debades he visitat en menys d’una setmana quatre: el de Colliure (on descansa Antonio Machado), el cementerí marí de Sète (on jeu Paul Valéry), el dels pobres de Sète (on reposa Georges Brassens) i el de Portbou (on hi ha un monument que homenatja Walter Benjamin).

2. He recitat versos de Paul Valéry al costat de grans poetes davant de la tomba del primer al cementeri marí de Sète.

3. He tornat a la infantesa mentre pujava a un cavallet de fusta al carrussel de la Plaça de les Comèdies de Montpeller.

4. He tornat a Cadaqués.

5. He programat per a setembre un cap de setmana a Barcelona, ciutat on he estat dues vegades i sempre d’arrapa-i-fuig.

6. He llegit La Regenta, considerada per alguns crítics com la millor novel·la espanyola del segle XIX.

7. M’he obert un compte de facebook que m’ha permés recuperar amistats i fer-ne de noves.

8. He gravat un programa de TV (Tens un racó dalt del món). Des del Club Disney que no ho havia tornat a repetir.

9. He acabat la carrera de Filologia. Ja mai no podré dir que em quedà eixa espineta clavada quan em vaig decidir per una carrera de ciències.

10. He treballat de valent en una nova novel·la que tinc entre mans.

5 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

M'agrada molt aquest post. I m'agrada que l'estiu que acaba sigui inoblidable.

Ja pensaré la meva llista, segur que sí que me'n surten 10, com a mínim!

Alyebard ha dit...

Llista pendent. Segur que també em surten 10 coses o més!

Jordi Dorca ha dit...

Un gran decàleg, Mercè.
Jo també tornaré a Cadaquès.

Catalina Cerdó ha dit...

Una bona llista, intentaré pensar en les meves 10... Una abraçada!

Como crear una pagina de web ha dit...

m'alegra molt estic molt content per tan meravellosa notícia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...