dijous, 14 d’abril del 2011

ENCONTRE AMB ELS ALUMNES DEL COL·LEGI EMILIO LLUCH DE NÀQUERA


Ahir 13 d’abril vaig tindre un encontre amb els alumnes de 3r i 4t de primària del Col·legi Emilio Lluch de Nàquera. Va ser al Museu de Ciències Naturals ubicat als Jardins de Vivers, dins de les activitats organitzades per la Fira del Llibre. Com que eren moltíssims vam fer dues sessions d’uns quaranta minuts. Van estar molt participatius i em van fer moltíssimes preguntes sobre la novel·la, es notava que l’havien treballada moltíssim a classe. Jo també els vaig fer algunes qüestions –no solament els més menuts poden aprendre del adults– i els vaig animar a que inventaren noves aventures per a Lina i que pensaren coses que dibuixarien si tingueren un quadern màgic. Un grupet ja se m'havia avançat i quan acabà la xerrada em regalaren tot un quadern amb desitjos: un col·legi nou ja que estan en barracons, el retrobament amb éssers estimats, menjar per a aquells que pateixen fam, un món on tots estem junts, coses materials com la wi i un llarg etcètera. Em cridà l'atenció que moltes xiquetes encara volen ser princeses...
Com que hi havia una altra conferència a la sala, em vaig retrobar amb ells a la caseta de Botafocs per poder-los dedicar els llibres amb més tranquil·litat.
Des d'ací una salutació als alumnes i professors del Col·legi Emilio Lluch de Nàquera. 



1 comentari:

Dolors Jimeno ha dit...

Mercè, la senyora Google ens ha tornat el seguici.
D.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...