dijous, 5 d’agost del 2010

Erotisme amb rotring...

Agost és un mes fantasma: carrers buits, tendes tancades, ciutats mortes... A la blogosfera també s'observen aquests efectes. Molts blogaires estan de vacances, han baixat la reixa de sa casa i han penjat el cartell de Tancat.
Jo continue per ací, però també ha minvat la producció de les entrades. Ha de ser aquesta calor insuportable que ens fa boquejar i anar arrossegar-nos per tot arreu.
Avui per animar ma casa -virtual, s'entén- he decidit penjar tres dibuixets que la meva germana m'ha regalat com a motiu del Premi de Literatura Eròtica que fa poc més d'un mes guanyàrem. Aprofite també i li faig propaganda de la seua web acabada d'estrenar:
En breu explicaré el nostre projecte conjunt...

6 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Ara m'has deixat intrigada... amb aquest projecte en comú. Però sigui el que sigui segur que serà interessant.

Uns dibuixos molt xulos!

Garbí24 ha dit...

si ens vas deixant dibuixos d'aquests potser tampoc aniré de vacances....;)

AlfredRussel ha dit...

Interessants, els dibuixos; i jo que em mirava els rotring com uns instruments circumspectes i un poc reaccionaris... Molt bonica també la web (els rostres de la galeria de pintures m'han agradat molt). Gràcies, salut!

Lluís Bosch ha dit...

Tens raó que hem quedat pocs blogs actius, i amb dubtes: no sé què fer, si seguir al mateix ritme o no val la pena... Des que ha començat l'agost, tot va a ritme caribeny.
De fet m'has donat una idea: com que jo també vaig acumulant dibuixets (no amb rotring, sinó qualsevol cosa inclosos bolis Bic) ho podria anar penjant...
Salut!

La Meva Perdició ha dit...

Relaxar el ritme de treball també és sa. Una mica de temps per reflexionar en nous projectes ^_^.

Felicitats per la sèrie de dibuixos. El tercer és el meu preferit. Captivador.

Joana ha dit...

Molt sensuals....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...