dijous, 9 de juliol del 2009

Tomeu Penya


Dissabte passat, al concert-presentació d'Al tall vaig descobrir el cantautor mallorquí Tomeu Penya. Les primeres paraules que pronuncià foren que dedicava l´'actuació a tots, però especialment a les dones. I així és ell, un home amb molta barra. Però tot s'ha de dir amb una veu personalíssima que es guanyà el públic de seguida. Ens cantà una cançó el títol de la qual era "Mallorquins i valencians", que em tingué cinc llargs minuts fent palmes i amb un somriure permanent al rostre. Avui tafanejant pel Youtube he trobat un vídeo d'aquesta cançó, i resulta que la lletra original era "Mallorquins i catalans". El que jo deia, el Tomeu Penya té molta barra. No fa res, tot queda en casa. He penjat el vídeo, esperant que també us esbosse un somriure.

3 comentaris:

Albanta ha dit...

Jo tampoc el coneixia!! gràcies per compartir aquesta troballa...vaig a buscar jo tabé videos al youtube
Una abraçada

Minnie ha dit...

M'encanta el Tomeu des de fa temps!també crec que té una bona barra però m'encanten les seves cançons!Qui no es desfaria sentint-les cantar a cau d'orella.
Per cert a una meva amiga un dia que va venir a Olot a cantar li va cantar "Els cors ferits" a capella i per a ella soleta!

Minnie ha dit...

Torno a ser jo!ara me n'he adonat del piló d'errades del meu comentari anterior...!

Però bé havia oblidat dir-te que m'ha agradat molt el teu post pel concurs del Jesús .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...